Značka minerálnej vody Korunní ohlásila víťaza tendra. Je ním agentúra Elite Solutions.
Kampaň pre minerálnu vodu a sirup bude zasahovať do klasických formátov ako TV a print aj do online prostredia.
V letných mesiacoch tak médiá osvieži veľa rozmanitých a zábavných charakterov, ktoré pripravil tím Viléma Rubeša z Elite Solutions s režisérom Jiřím Strachom a kameramanom Martinom Štrbou.
Celkom sa pripravuje 12 spotov a natáčanie prebieha práve v týchto dňoch v Prahe. Vo vybraných TV spotoch prepožičali postavám svoje ruky a tváre tiež zástupcovia klienta a agentúry. Spoty doplní interaktívna microsite.
Vedenie značky sa vyjadrilo, že chce vrátiť značku na obrazovky v zábavnom štýle. „Sme potešení návrhmi, ktoré sme dostali a ktoré v kampani použijeme. Elite Solutions svojou sviežou kreativitou presne vystihli, čo sme mali na mysli,“ dodáva Jaroslav Barvíř z Korunní.
Kampaň by sa mala dostať do médií už počas prázdnin. Budeme vás o nej informovať.
Zdroj: Elite Solutions