Vo štvrtok 20.11. v noci sa vo Vodárenskom múzeu BVS v Bratislave rozdali ceny Effie Slovakia 2014 – národnej súťaže efektivity marketingovej komunikácie.
Je to súťaž výnimočného marketingového myslenia a schopnosti kombinovať viaceré zložky marketingovému programu, ktoré jednoznačne prispeje k prekročeniu stanovených marketingových a komunikačných cieľov, alebo tieto ciele umožní dosiahnuť pri vynaložení nižších nákladov, ktorú každoročne vyhlasuje Klub reklamných agentúr Slovenska.
Do tohto ročníka sa prihlásilo celkovo 15 prác, ktoré hodnotila porota v dvoch kolách. Z prvého kola vzišiel shortlist so 6 prácami, ktoré v 2.kole posudzovala 13 členná porota zložená z profesionálov.
Z hlasovania vzišli výsledky:
Strieborná Effie – Wiktor Leo Burnett – Orange Slovensko s.r.o. – FunFón Férofka
Strieborná Effie – MADE BY VACULIK -Tatra banka a.s.- Mobilné platby TB
Bronzová Effie – Istropolitana Ogilvy – Strecha – VÚB Banka a.s. – Flexipôžička na rekonštrukciu
[youtube height=“HEIGHT“ width=“WIDTH“]http://www.youtube.com/watch?v=8ip1A3nBDdg[/youtube]
Viac o kampaniach od agentúry Wiktor Leo Burnett pre FunFón si môžete prečítať > TU
[youtube height=“HEIGHT“ width=“WIDTH“]http://www.youtube.com/watch?v=bduqLT6OhFo[/youtube]
[youtube height=“HEIGHT“ width=“WIDTH“]http://www.youtube.com/watch?v=sqKIBrnk6vo[/youtube]
Súťaž EFFIE vznikla v roku 1968 v USA. Licenciu na jej usporiadanie v jednotlivých krajinách sveta poskytuje Americká marketingová asociácia v New Yorku. Podľa medzinárodného prieskumu reklamy (GWA) je EFFIE najprestížnejšia súťaž v oblasti komerčnej komunikácie.
Koná sa vo viac ako tridsiatich vyspelých krajín sveta a má i dva nadnárodné formáty: Euro Effie sa zameriava na kampane, ktoré boli úspešné v najmenej dvoch krajinách Starého kontinentu a Global EFFIE kde môžu súťažiť reklamné kampane ktoré bežali v minimálne šiestich krajinách sveta. Ocenenie Effie je pre zadávateľov a agentúry po celom svete známe ako významné ocenenie v priemysle. Od roku 1999 je vďaka Klubu reklamných agentúr Slovenska symbolom úspechu aj u nás.
Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS) je výberová organizácia, ktorej členmi sú najúspešnejšie a najproduktívnejšie reklamné agentúry pôsobiace na slovenskom trhu. Hlavným poslaním Klubu je zvyšovať úroveň slovenskej reklamy a marketingovej komunikácie tak, aby bola, ako jeho neoddeliteľná súčasť, neustálym prínosom pre trhové hospodárstvo.
Od roku 1993 je KRAS riadnym členom EACA – Európskej asociácie komunikačných agentúr, sídliacej v Bruseli.