Kampaň pod názvom Zdieľaj radosť zaplavila Prahu a ďalšie krajské mestá v Čechách. Kampaň má upozorniť čitateľov, aby po prečítaní svoj výtlačok denníka Metro nevyhadzovali do koša, ale urobili radosť niekomu ďalšiemu – dali mu ho na čítanie. V denníku Metro vyšli postupne aj schémy, ako si zložiť origami z novín – papierové srdce, lodičku či lastovičku.
„Myšlienku projektu nám priniesli sami čitatelia. Rozhodli sme sa teda s nadsázkou stvárniť využitie Metra práve prostredníctvom origami. Čitatelia nám už začali posielať do redakcie fotky svojich skladačiek z Metra. A to je presne to, o čo nám išlo vo výzve Zdieľaj radosť. Všetky fotografie budú postupne zverejnené na facebooku Denníka Metro a naviaže na ne kampaň na sociálnych sieťach, „ povedal Jakub Strýček, riaditeľ marketingu mediálnej skupiny MAFRA.
Kampaň je tiež podporená celoštátnymi rádiovými spoty a imidžovou inzerciou v tlačených médiách vydavateľstva Mafra. Na projekt nadväzuje televízny image spot pre TV Óčko a ďalšie TV, YouTube a na Facebooku:
[youtube height=“HEIGHT“ width=“WIDTH“]https://www.youtube.com/watch?v=oKAs58hFR-o[/youtube]
Najlepšie origami sa dostali až na billboardy. Kampaň má regionálnu kreatívu, skladačka origami z rôznych miest je totiž vždy zachytená priamo s pozadím mesta. Všetky schémy, ako zložiť svoje origami nájdete na novom webe projektu > pozri.
Denník Metro je podľa oficiálneho merania čítanosti Media projekt najčítanejším denníkom v Prahe so zhruba 258 tisíc čitateľmi na jedno vydanie. Vychádza tiež v takmer päťdesiatich mestách v Českej republike a jeho celoštátna čítanosť je tak zhruba pol milióna čitateľov na jedno vydanie.
Vizuály billboardov z kampane: