16.1 C
Bratislava
štvrtok, 10. októbra 2024

Predstavujeme: Rajec Bylinka s novou reklamou „Svetlušky“ v lone prírody

Najčítanejšie

P.O.S. Rajec Bylinka Bazový kvet (zdroj: 1st Class Agency)

Značka Rajec je už dlhodobo verná jednotnému konceptu, ktorý je spojený s prírodou a lesnými obyvateľmi Rajeckej doliny. Nie je tomu inak ani v aktuálnej letnej kampani, podporujúcej portfólio Rajec Bylinka, no namiesto denných záberov zo života zvierat sa presunieme do kúzelnej atmosféry nočnej prírody Rajeckej doliny. Sprievodcom po svete rajeckých byliniek bude po prvý raz svetluška a opäť nechýba ani sprievodný slogan Chuť patentovaná prírodou, tentoraz však v malej obmene, ako Kúzlo patentované prírodou.

„Subbrand Rajec Bylinka sme sa rozhodli nadlinkovo podporiť po viac než šiestich rokoch. Aktuálny komunikačný koncept nadväzuje na jarnú kampaň – a kým nás pri pramenitej vode krásami Rajeckej doliny sprevádzal medveď, svetom a kúzlami byliniek nás tentoraz prevedú svetlušky, “ povedal Pavol Chalupka, senior brand manager značky Rajec.

Za prípravou TV spotu stojí agentúra Kaspen/Jung von Matt, ktorá okrem hlavnej hrdinky príbehu – svetlušky – prišla aj s exekučným nápadom zasadiť príbeh do nočnej atmosféry. „Podľa slovenských povier práve v noci bylinky odhaľujú svoje kúzla“, dodal Pavol Chalupka.

Za kúzelnou atmosférou letného TV spotu sa skrýva rukopis režisérky Jasminy Blazević, pre ktorú to predstavuje už opakovanú spoluprácu na kampaniach pre Rajec. Počas nočného spánku zvieratiek z Rajeckej doliny dohliadajú na prírodné poklady kúzelné svetlušky. V rámci televízneho spotu postupne predstavujú obľúbené bylinky ako materina dúška či púpava.

Na záver odhalia aj tohtoročnú novinku z portfólia ochutených pramenitých vôd, Rajec Bylinka Bazový kvet. Pretože súlad pramenitej vody s obľúbenými slovenskými bylinkami – to je to pravé kúzlo patentované prírodou. Kampaň je v slovenských televíziách nasadená už od 3. júla 2015. Podporená bude aktivitami v digitálnom priestore a tiež aktiváciou v miestach predaja.

Nová príchuť Rajec Bylinka Bazový kvet je dostupná v obchodoch vo formátoch 0,75l a 1,5l PET.

Vizitka kampane:

Produkt: Rajec Bylinka Bazový kvet
Klient: Kofola a.s.
Agentúra: Kaspen/Jung von Matt
Creative director: Lester Tuller
Art director: Jaroslav Mašek
Copywriter: Helena Johnston
Account manager: Markéta Freiwilligová
Produkcia: Bistro Films
Réžia: Jasmina Blazević
Kamera: Klaus Fuxjager
Senior Brand Manager: Pavol Chalupka
Brand Manager: Katarína Pereszlényiová

03546_Rajec_BYLINKA_Plakat_A3.indd
P.O.S. Rajec Bylinka Bazový kvet (zdroj: 1st Class Agency)

Sledujte nás aj na Facebooku

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne