Obrandovaný kamión Telekomu počas nadchádzajúcich dní obíde celé Slovensko a predstaví ponuku operátora. V minulosti podobný event použila na predstavenie svojich produktových novinek spoločnosť LAUFEN pre svoju značku Jika, pod názvom Jika Tour 2014, pár rokov pred ňou si takúto outdoorovú aktivitu vyskúšala i spoločnosť Gustavsberg.
„Telekom Truck“ odštartoval v stredu na poludnie 26. októbra v Bratislave pred nákupným centrom Eurovea. Kamión navštívi takmer 50 miest po celom Slovensku, presné miesta sú uvedené na špeciálnej eventovej microsite www.telekomnacestach.sk. Eventy zastrešila agentúra Institute of Promotion.
„Základným cieľom mobilného showroomu je byť k zákazníkovi čo najbližšie, aby sa cítil ako doma. V pojazdnom kamióne si okrem zoznámenia sa s našou produktovou ponukou môžu zákazníci nabiť svoje zariadenia, pripojiť sa na bezplatnú WiFi, občerstviť sa a pre najmenších je pripravený detský kútik,“ povedal Peter Kimijan, hovorca pre korporátne záležitosti spoločnosti Slovak Telekom.
„O pohodu sa v mobilnom shope starajú hostesky a predajcovia, ktorí sa do jednotlivých lokalít presunú z najbližších predajní. Vo vytipovaných lokalitách sa pridá k tímu aj maskot Ťuki, s ktorým sa môžu deti odfotiť, bude rozdávať omaľovánky, nálepky a balóniky. Nebude chýbať ani populárne koleso šťastia, ktorým bude môcť zatočiť každý, kto urobí na mieste objednávku. Výhry na kolese budú rozdelené na S, M, L, XL,“ dodal Kimijan.
Aktualizované: