Pre kreatívnu agentúru je najcennejšou odozvou za dobre odvedenú kreatívnu prácu pochvala a uznanie od klienta. Dôležitosť vzťahov s reklamnými agentúrami si uvedomuje aj Axel Schwan z reťazca reštaurácií rýchleho občerstvenia Burger King.
„Agentúry nie sú predajné automaty. Nemôžete do nich vhodiť niekoľko dolárov a očakávať, že z nich vyjde vynikajúca kreatívna vec,“ zverejnil vyhlásenie globálneho marketingového riaditeľa spoločnosti Burger King, portál adweek.com.
Takéto aj iné svoje myšlienkové pochody prezentoval Axel Schwan na odovzdávaní cien počas svojho krátkeho príhovoru na festivale kreativity Cannes Lions, keď prebral cenu za najlepšieho marketéra roku 2017 pre spoločnosť Burger King.
Jeho cieľom je, aby bol Burger King pre každú agentúru obľúbeným klientom. Jeho názory, postoje a zmýšľanie mu to s veľkou pravdepodobnosťou umožnia. Zdôveril sa v krátkom rozhovore pre adweek.com.
Pre spoločnosť je dôležité vychádzať pri reklamných kampaniach z množstva údajov, citlivo zvažovať zacielenie a výber platformy, no zároveň je veľmi dôležité nájsť tím najlepších ľudí, ktorí v týchto údajoch nájdu náhľady a príbehy, z ktorých vytvoria krátku a inšpiratívnu informáciu. Príbeh, ktorý vzíde z týchto údajov je prepojením s vynikajúcu kreatívnou prácou.
Tak ako mnohé iné značky aj Burger King má veľké očakávania od kreatívnej práce marketingových agentúr, taktiež sú pre nich dôležité aj náklady, ale ak sa už rozhodnú v tejto spoločnosti pre spoluprácu s nejakou agentúrou, táto spolupráca je na báze „jeden tím, jedna myseľ“.
Axel Schwan nespochybňuje ani ocenenia za reklamu ako napríklad Cannes Lions a nemyslí si, že je to plytvanie peniazmi, je to určite spôsob ako preukázať hodnotu kreatívnej práce, ktorá ale musí mať v prvom rade vplyv a dôležitosť pre klientov a ak táto kreatívna práca mala pozitívny dopad na značku spoločnosti a jej obchodné výsledky, tak ocenenie je veľkým zadosťučinením.