Záujem o svet reklamy prilákal na prvý ročník Creative Academy takmer dve desiatky študentov. Na jeseň prinesú mentori akadémie druhý ročník večerných kurzov marketingu a reklamy, ktoré budú opäť plné množstva nových poznatkov, tvorivých inšpirácií a zaujímavých ľudí. Pribudnú aj dvaja noví mentori, ktorých mená sú ešte v tajnosti a dozvieme sa ich v najbližších dňoch.
V januári tohto roka otvoril svoje brány prvý ročník Creative Academy. Večerné hodiny marketingu prilákali späť do „školských lavíc“ približne dvadsať vzdelávania chtivých študentov rôzneho veku a profesie.
Každý pondelok a stredu sa postupne dozvedali zaujímavosti zo sveta reklamy, organizovania eventov či onlinu, čerpali inšpirácie od ľudí ako Michal Pastier (Group Creative Director Zaraguza), dlhoročný stratég Maroš Kemény, ideamaker Marek Gurega, školiteľka komunikačných zručností Olívia Hurbanová, mentorka PR Gabriela Richnavská ako aj špecialistka na eventy Lenka Šoltésová.
V rámci predmetu Inspirations bol hosťom aj zakladateľ úspešnej slovenskej firmy Websupport Michal Truban.
„V Creative Academy sme chceli vytvoriť miesto, kam študenti prídu s nadšením aj napriek predchádzajúcim povinnostiam. Chceli sme im poskytnúť komplexný exkurz svetom marketingu. Stretli sa s problematikou, kreatívnou tvorbou veľkých kampaní, vymýšľaním eventov, ale tiež s neverbálnou komunikáciou či biznis etiketou. Všetko so všetkým totiž súvisí a mnoho poznatkov využijú určite aj mimo svojho profesijného života,“ hovorí Marek Gurega, zakladateľ Creative Academy.
V podobnom duchu sa bude niesť aj druhý ročník, ktorý je pre nových študentov pripravený od 18. septembra tohto roka. Študenti sa opäť stretnú s prednáškami z rôznych odvetví marketingového sveta, ľudia z brandže ich prevedú súčasnými trendmi a prezradia aj nejaké to svoje know-how.
V prípade, žeby ste mali záujem sa prihlásiť na exluzívne štúdium, jediné tohto druhu na Slovensku, tak to môžete urobiť už teraz na stránkach Creative Academy.