Old Spice opäť nasadil reklamy, v ktorých sa zameriava na vzťah dospievajúcich chlapcov a ich matiek. Reklamné spoty sú plné ironického humoru a bláznivých absurdností.
Spoločnosť Procter & Gamble v spolupráci s reklamnou agentúrou Wieden + Kennedy USA, podobné reklamy, v ktorých hlavnými postavami sú matky a ich synovia, nasadila už v roku 2014.
Zábavný hit „Old-Spice Mom´song“, v ktorom matka prostredníctvom piesne oplakáva ako sa jej synáčik aj s pomocou Old Spice zmenil na dospievajúceho muža, je zábavno-ironickým zobrazením citlivého vzťahu, ktorý sa považuje za jeden z najsilnejších v ľudskej populácii. O novej reklame od Old Spice píše adweek.com.
V podobnom duchu je „ladená“ aj nová séria reklám Old Spice, ktoré sú podobnou paródiou vzťahu matky a dospievajúceho syna.
V prvej z reklám sa dokonca objavuje scéna, konkrétne tá, v ktorej matky ladne behajú a poskakujú po pláži s bielym transparentom Old Spice, ktorá je akoby vystrihnutá z reklamy na dámske hygienické potreby.
„Old Spice vie, že podľa starodávneho zákona o chlapcoch, ak je niečo perfektné, mamám sa to nepáči, a ak sa niečo páči mamám, určite to nie je perfektné,“ povedala pre adweek.com, Janine Miletic, riaditeľka značky Old Spice spoločnosti Procter & Gamble.
„Naša nová kampaň Wild Collection spochybňuje všetko, čo si mladí ľudia mysleli, že vedia o vytvorení vtipnej alternatívnej dimenzie, v ktorej sa spája marketing cielený na dospievajúcich chlapcov s marketingom cieleným na mamičky týchto chlapcov,“ doplnila svoje vyjadrenie pre
adweek.com.
Druhá reklama je podobne bláznivá, vystupujú v nej mamičky a „nastajlovaný“ pes.
Okrem dvoch hlavných spotov, ktorých dĺžka je 30 sekúnd, sú súčasťou novej série reklám od Old Spice aj štyri kratšie spoty, ktorých dĺžka sa pohybuje od 5 do 15 sekúnd.