Spoločnosť Websupport pravidelne organizuje verejné diskusie priamo vo svojich štýlových priestoroch na bratislavskej Karadžičovej ulici. Hosťom zatiaľ poslednej diskusie v stredu 9. októbra bola Jana Malaga, ktorá každoročne organizuje súťaž Bloger roka.
Kamil Konkoľ moderátor Rádia Europa 2 sa so špecialistkou na influencer marketing a content marketing zhováral o tom, ako vhodne zakomponovať influencer marketing do stratégie značky.
Jana Malaga z agentúry Content agency má za sebou najviac kampaní so slovenskými influencermi a vybudovala agentúru, ktorá má najviac kontaktov na slovenských influencerov.
„Tento raz som bola v roli hosťa a nie moderátorky. Vyskúšala som si, aké je to byť v horúcom kresle. Musím povedať, že obe stoličky sú rovnako príjemné. Kým v roli moderátorky sa dozvedám nové veci o svojich hosťoch a zisťujem, že som nevedela zďaleka všetko, v roli hosťa som mala príležitosť rozpovedať to, čo som inokedy nestíhala, na čo nebol priestor. Keďže rada kecám, tak ma bavia obe role 🙂 Rada prednášam a aj vďaka tomu som sa asi stala v tomto roku Google Certified Trainer for Education,“ prezradila pre Mediahub.sk Jana Malaga, riaditeľka agentúry Content agency.
Vypočujte si podcast, ktorého kľúčovými témami boli IRN: „I“ ako Influencer, „R“ ako referenčný marketing a „N“ ako natívny obsah:
Na najbližšom stretnutí, ktoré sa uskutoční vo Websupporte vo štvrtok 17. októbra Alexandra F. Janiak zo spoločnosti Soitron prezradí viac o práci projektového manažéra v IT prostredí. > FB event