16.1 C
Bratislava
štvrtok, 10. októbra 2024

Špeciálne vysielanie „Na hrane – Voľby 2020“ malo včera rekordnú sledovanosť

Najčítanejšie

Mimoriadnu reláciu Na hrane – Voľby 2020 si vo štvrtok 20. februára na TV JOJ nenechalo ujsť takmer pol milióna divákov. Relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom celého dňa.

V období pred voľbami pripravila televízia JOJ štyri špeciálne vydania relácie Na Hrane – Voľby 2020. V upravenom štúdiu sa s moderátorom Michalom Magušinom v priebehu dvoch týždňov stretli predstavitelia všetkých politických strán, ktoré kandidujú do parlamentu.

Práve štvrté a zároveň posledné predvolebné vysielanie dosiahlo vo štvrtok 20. februára rekord, keď si Na hrane nenechalo ujsť takmer pol milióna divákov a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa z ponuky všetkých slovenských televízií.

Celkovo včera relácia zasiahla až 813-tisíc divákov (reach tri minúty bez prerušenia) a dosiahla 10,5 % sledovanosť a 31,9 % podiel na trhu.

Najpočetnejšou cieľovou skupinou boli ženy v CS 45-54 so skvelou 12,1 % sledovanosťou a 32,9 % podielom na trhu, diváčky v CS 35-44 dosiahli 11,6 % rating a až 34,3 % share.

Mužská časť publika vo veku 45 až 54 rokov zaznamenala 11,1 % sledovanosť a 31,0 % share a muži v CS 35-44 až 34,6 % podiel na trhu.

Špeciálne vysielanie Na hrane Voľby 2020 vyvrcholí hneď po volebnom dni už v nedeľu 1. marca o 9.30 hod. ráno sa moderátor Michal Magušin bude politikov a politologičky Anety Világy v štúdiu televízie JOJ pýtať na výsledky volieb, ich hodnotenie, možnosti povolebnej spolupráce, vráti a sa tiež k atmosfére z nočných centrál a ku všetkým kľúčovým informáciám o voľbách.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12+. © 2004 – 2020 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne