Prispôsobte preferencie súhlasu

Súbory cookies používame, aby sme vám pomohli efektívne sa pohybovať a vykonávať určité funkcie. Nižšie nájdete podrobné informácie o všetkých súboroch cookies v každej kategórii súhlasu.
Súbory cookies, ktoré sú kategorizované ako „Nevyhnutné“, sú uložené vo vašom prehliadači,
pretože sú nevyhnutné na spustenie základných funkcií stránky. Používame aj cookies tretích strán, ktoré nám pomáhajú analyzovať, ako používate túto webovú stránku, ukladať vaše preferencie a poskytovať obsah a reklamy, ktoré sú pre vás relevantné. Tieto cookies budú uložené vo vašom prehliadači iba s vaším predchádzajúcim súhlasom. Môžete sa rozhodnúť povoliť alebo zakázať niektoré alebo všetky tieto súbory cookies, ale zakázanie niektorých z nich môže ovplyvniť váš zážitok z prehliadania.

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

-1.2 C
Bratislava
štvrtok, 2. januára 2025

Strana Smer má nové logo, stálo 200 eur. Kaufland udalosť použil na propagáciu svojho sortimentu (aktualizované)

Najčítanejšie

Kaufland upravil logo a pridal k nemu text propagujúci ruže zo svojho sortimentu. „Dobré veci sa oplatí opakovať. Preto radi pripomíname, že všetky ruže v ponuke Kauflandu boli vypestované v podmienkach spravodlivého obchodu,“ uviedol reťazec na sociálnej sieti.“ Správu sme aktualizovali o vyjadrenie Kauflandu.

„Vo Vami spomínanom facebookovom poste zo dňa 21.5.2021 sme opäť pripomenuli zákazníkom náš sortiment Fairtrade ruží, ktorý je dlhodobo súčasťou našej stálej ponuky. Na to sme použili obrazový súbor, ktorý sme riadne zakúpili spolu s licenciou v oficiálnej image banke. Licencia nás oprávňuje o. i. na použitie a šírenie tohto obrazového súboru tak, ako sme to aj urobili v našom príspevku. Rovnako ho môže použiť a šíriť ktokoľvek, kto si tento súbor spolu s licenciou zakúpi tiež,“ uviedla pre Mediahub.sk Lucia Vargová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland Slovenská republika.

Na zverejnený status Kauflandu reagoval poslanec strany Smer Ľuboš Blaha, „Na stránke Kauflandu uverejnili logo ruže a napísal takýto vtípeček: „Radi pripomíname, že všetky ruže v ponuke Kauflandu boli vypestované v podmienkach spravodlivého obchodu.“ Liberálne kaviarne sú nadšené – to viete, kopnúť si do Smeru je strašne cool. No viete, čo je na tom celom najhumornejšie? Schválne som si preveril ten ich „spravodlivý obchod“. Ruže dovážajú z africkej Kene, kde platia zúboženým kenským ženám 100 dolárov mesačne,“ uviedol.

„Ten pocit, keď zarábate miliardy a kenským ženám dávate ani nie stovku mesačne. A našim slovenským ženám pár stoviek. A hovoríte tomu „spravodlivý obchod“. Ale máte dosť hrošej kože na to, aby ste hejtovali logo ruže za 200 eur, ktoré si kúpil a použil SMER-SD. Vynikajúco. Som nevedel, že Nemci majú taký zmysel pre humor. Čierny humor,“ doplnil Blaha.

„Pri inovácii loga strany SMER – SD sme siahli po grafických produktoch, ktoré sa dajú voľne zakúpiť na internete a následne sme ho do konečnej podoby sami dopracovali. Celá grafická zmena spojená so zakúpením všetkých práv nás stála približne 200 eur. Pri hľadaní loga sme strávili celé dni a vybrali ho spomedzi približne 500 návrhov. Tento jednoduchý návrh sa páčil všetkým, preto sme sa preň napokon rozhodli. Pre nás ako SMER – slovenskú sociálnu demokraciu je dôležitejšie hovoriť a presadzovať hodnoty, ktoré s týmto logom spájame, ako mínať tisíce eur na grafiku,” uviedla strana Smer na sociálnej sieti.

Nové logo Smeru si všimla aj satirická stránka ZOMRI, ktorá zverejnila aj meno autorky Katalin Nagyházi z Maďarska, ktorá mala logo Rose v galérii na sociálnej sieti Pinterest:

zdroj: ZOMRI

Hovorca strany Smer na naše otázky nereagoval.

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne