18.7 C
Bratislava
streda, 9. októbra 2024

Titul najsledovanejšej relácie si stabilne drží očkovacia prémia. Na Jednotke ju v nedeľu sledovalo vyše 760-tisíc divákov

Najčítanejšie

Žrebovanie očkovacej prémie Byť zdravý je výhra dosiahlo v nedeľu 19. septembra na Jednotke sledovanosť 761.000 divákov pri trhovom podiele 31,9 % v cieľovej skupine 12+, pričom ide o nárast oproti predchádzajúcemu týždňu. Na webe dosiahla relácia 59 734 pozretí. Relácia bola opäť najsledovanejším programom dňa.

V nedeľu sa vysokej sledovanosti tešila aj diskusná relácia O 5 minút 12 na Jednotke, ktorú sledovalo 388.000 divákov pri trhovom podiele 31.8 % v cieľovej skupine 12+ a v danom čase bola najsledovanejšou televíznou reláciou.

Divákov zaujala v nedeľu popoludní aj dráma zo Slovenského národného povstania Vlčie diery, ktorá prilákala k obrazovkám 216.000 divákov pri trhovom podiele 16,2 % v univerzálnej cieľovej skupine a tiež bola v danom čase lídrom sledovanosti.

Počas víkendu sa záujmu divákov aj obľúbené zábavné relácie. V piatok večer si súťažno-zábavnú šou Milujem Slovensko na Jednotke pozrelo 323.000 divákov pri trhovom podiele 16,1 % v univerzálnej cieľovej skupine.

V sobotu to boli Záhady tela (245.000, shr 12,3 %), nasledoval satirický seriál Pumpa (173.000, shr 9,1 %) a následne talkšou Neskoro večer (189.000, shr 12,1 %).

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne