Prispôsobte preferencie súhlasu

Súbory cookies používame, aby sme vám pomohli efektívne sa pohybovať a vykonávať určité funkcie. Nižšie nájdete podrobné informácie o všetkých súboroch cookies v každej kategórii súhlasu.
Súbory cookies, ktoré sú kategorizované ako „Nevyhnutné“, sú uložené vo vašom prehliadači,
pretože sú nevyhnutné na spustenie základných funkcií stránky. Používame aj cookies tretích strán, ktoré nám pomáhajú analyzovať, ako používate túto webovú stránku, ukladať vaše preferencie a poskytovať obsah a reklamy, ktoré sú pre vás relevantné. Tieto cookies budú uložené vo vašom prehliadači iba s vaším predchádzajúcim súhlasom. Môžete sa rozhodnúť povoliť alebo zakázať niektoré alebo všetky tieto súbory cookies, ale zakázanie niektorých z nich môže ovplyvniť váš zážitok z prehliadania.

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

-3 C
Bratislava
pondelok, 20. januára 2025

Vedomostná šou Čo ja viem Slovenskej televízie a rozhlasu sa počas piatkového večera stala jednotkou na trhu

Najčítanejšie

Premiérová jesenná programová ponuka Slovenskej televízie a rozhlasu odštartovala v piatok večer 11. sériou obľúbenej vedomostnej súťaže Čo ja viem  s Marcelom Merčiakom. Prvú epizódu si nenechalo ujsť takmer 300 tisíc divákov a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Diváci si následne pozreli aj nový diel cestopisnej relácie Cestou necestou. Z podvečernej ponuky dosiahli výborné výsledky vedomostné súťaže Duel a Všade dobre, doma naj. Sobotňajší večer na Jednotke ovládli obľúbené zábavné formáty Záhady tela a talkšou Petra Marcina Neskoro večer. Divácky záujem vzbudila aj nedeľná politická diskusná relácia O 5 minút 12, ktorú sledovalo na Jednotke a spravodajskom okruhu :24 spolu viac ako 330 tisíc divákov a stala sa v danom čase jednotkou na trhu.

V piatok 6. septembra odštartovala Slovenská televízia a rozhlas svoju premiérovú jesennú programovú ponuku. V hlavnom vysielacom čase si diváci mohli vychutnať už 11. sériu súťažno-vedomostnej šou Čo ja viem s Marcelom Merčiakom. V štúdiu si spolu s vysokoškolskými študentami zmerali svoje vedomosti herečka Zuzana Vačková, komik Fero Joke a raper Majself.

Prvú premiérovú epizódu si nenechalo ujsť až 281 tisíc divákov pri trhovom podiele 17,8 % v univerzálnej cieľovej skupine a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Diváci si následne pozreli aj premiérový diel cestopisnej relácie Cestou necestou, ktorý videlo 132 tisíc divákov pri trhovom podiele 10,1 % v cieľovej skupine 12+.

Z podvečernej programovej ponuky dosiahli v piatok výborné výsledky vedomostné súťaže Duel a Všade dobre, doma naj. Duel s Gregorom Marešom sledovalo 202 tisíc divákov pri trhovom podiele 21,2 % v cieľovej skupine 12+. Za ním nasledovalo Všade dobre, doma naj s moderátorom Martinom Nikodýmom, ktoré si pozrelo 183 tisíc divákov pri trhovom podiele 16,6 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Diváckemu záujmu neunikli ani obľúbené sobotňajšie zábavné formáty. Premiérová epizóda súťažno-zábavnej šou Záhady tela prilákala k obrazovkám 231 tisíc divákov pri trhovom podiele 14,5 % v cieľovej skupine 12+. Následne si diváci vychutnali aj premiérový diel talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorý videlo 204.000 pri trhovom podiele 14,7 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Vynikajúcu sledovanosť dosiahla aj nedeľná politická diskusná relácia O 5 minút 12, ktorú si na Jednotke a spravodajskom okruhu :24 pozrelo spolu 337 tisíc divákov. Na Jednotke ju videlo 300 tisíc divákov pri trhovom podiele 29,4 % v cieľovej skupine 12+.

Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 37 tisíc divákov pri trhovom podiele 3,6 % v univerzálnej cieľovej skupine. Nasledovala publicistická relácia Občan za dverami s Patrikom Hermanom, ktorú videlo 250 tisíc divákov pri trhovom podiele 23,7 % v cieľovej skupine 12+. V časovom rozmedzí od 11.56 h do 13.41 h bola Jednotka najsledovanejšia na trhu.

Obľúbená detektívka od Agathy Christie: Poirot XII., si v nedeľu poobede získala 127 tisíc divákov pri trhovom podiele 13,4 % v univerzálnej cieľovej skupine. Po nej si diváci pozreli aj slovenskú klasiku Červené víno, ktoré si získalo 133 tisíc divákov pri trhovom podiele 14,0 % v cieľovej skupine 12+. Tieto klasiky priniesli Jednotke v čase od 14.02 h do 16.46 prvé miesto na trhu.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne