12 C
Bratislava
nedeľa, 27. októbra 2024

Kofola prichádza s ďalšou originálnou príchuťou Marlenka

Najčítanejšie

Veľa fanúšikov každý rok čaká, s akou príchuťou Kofola pred Vianocami prekvapí. Bola tu už Kofola Čerešňová, Vanilková, Marcipánová, Kokosová alebo aj Mandarínková. Tento rok tradičná československá značka spojila sily s ďalšou lokálnou firmou a vznikli tak dva originálne produkty – Kofola Marlenková a Medové kofo guličky Marlenka.

„Dlhodobo je pre nás v Kofole dôležitá lokálnosť. Radi podporujeme firmy z regiónov, kde sme doma. S návrhom spolupráce nás vedenie Marlenky oslovilo pred viac ako rokom. Nápad sa nám tak zapáčil, že sme si podali ruky. Vďaka tomu tento rok vznikla ďalšia originálna príchuť Kofoly, ktorá svojou vôňou a chuťou pripomína Vianoce,” vysvetľuje Pavol Chalupka, marketingový riaditeľ spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko.

Vývoj oboch produktov trval zhruba trištvrte roka. „V našom laboratóriu sme pracovali na vývoji sirupu, ktorý svojou chuťou a vôňou pripomína medovo-orieškovú chuť Marlenky. Absolvovali sme niekoľko testovacích kôl aj s kolegami z Marlenky, aby sme všetko vyladili k dokonalosti,” hovorí Petr Pravda, šéf kvality a vývoja Kofoly.

„Bola to nesmierne zaujímavá spolupráca, pretože my pracujeme s tekutým produktom a Marlenka je cukrárskym výrobkom. Sú to rôzne technologické postupy, ale snažili sme sa, aby bol výsledok u oboch produktov čo najvernejší,” dodáva.

Súčasťou krému Medových kofo guliečiek Marlenka sa stal legendárny sirup KOFO, ktorý je základom originálnej receptúry Kofoly. Nová Kofola Marlenka, ale aj Marlenka Medové kofo guličky sú dostupné na pultoch obchodov od októbra.

„Advent je o tradíciách, ale aj čase, kedy majú ľudia chuť skúšať nové veci. Naše limitované príchute sú vždy obľúbeným produktom, ktorý ozvláštni bežné dni aj sviatočné stoly. Tohtoročné limitky podporíme aj špeciálnou kampaňou s heslom Darujme si dobrotu! Je to hravý dvojzmysel, ktorým chceme povedať, že prichádzame s naozaj originálnou vianočnou novinkou, ale zároveň vyzývame ľudí k vzájomnej láskavosti,” vysvetľuje Nikola Thomson, brand manažérka Kofoly.

Kampaň Kofoly na podporu limitovanej edície bude spustená v novembri. Kofola Originál aj limitované edície vo vianočnom dizajne sú už dostupné v dvojlitrových fľašiach na pultoch obchodov.

Kofola Marlenka je dostupná na celom trhu, Medové kofo guličky Marlenka sú tiež v ponuke maloobchodnej siete reťazcov Billa, Tesco, Lidl, Kaufland, Coop, Metro, alebo Terno a navyše aj na e-shope www.emarlenka.sk.

(ts, red)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne