7.3 C
Bratislava
streda, 6. novembra 2024

Marketing spoločnosti Samsung Electronics v ČR a SR povedie Denisa Arslanianová. Novou PR manažérkou je Veronika Schieblová

Najčítanejšie

Marketingový tím spoločnosti Samsung Electronics sa rozrastá, posilňuje a zároveň má nové vedenie, a to v Českej republike aj na Slovensku. Pozíciu marketingovej riaditeľky spoločnosti pre obe krajiny novo zastáva Denisa Arslanianová, PR manažérkou sa stala Veronika Schieblová.

Spoločnosť navyše oznamuje novú brand kampaňovú manažérku pre divíziu spotrebnej elektroniky, ktorou je Anna Volná, a na pozícii brand kampaňovej manažérky v divízii mobilných produktov nastupuje Ivana Maršáková.

Denisa Arslanianová prebrala vedenie marketingu v Samsungu v septembri 2024, v spoločnosti pôsobí od júla 2022. Na predchádzajúcich manažérskych pozíciách v samotnom Samsungu, ale aj predtým v spoločnostiach British American Tobacco, Nestlé alebo Marcus & Art získala bohaté marketingové skúsenosti. „Som si istý, že nový marketingový tím pod vedením Denisy bude oporou pre naše inovatívne produkty a technológie, ktoré prinášame našim zákazníkom,“ hovorí prezident spoločnosti Samsung Electronics Czech and Slovak Byungjin Lee.

Veronika Schieblová nastúpila v novembri na pozíciu PR manažérky pre Českú a Slovenskú republiku. Veronika má dlhoročné skúsenosti s produktovým aj eventovým PR, ktoré získala pri práci s technologickými aj FMCG klientmi.

Do Samsungu prichádza zo spoločnosti OPPO, kde pôsobila ako PR manažérka pre ČR a SR. Expertízu získala aj počas deviatich rokov v PR agentúre MSL (predtým Inspiro Solutions), a to pri práci s klientmi ako HONOR, LG, Oral-B, Netflix a ďalšími. Vo voľnom čase sa venuje moderovaniu spoločenských aj komerčných akcií.

Anna Volná prišla do Samsungu v septembri, a to na pozíciu brand kampaňovej manažérky pre spotrebnú elektroniku (domáce spotrebiče a AVTV produkty). Predtým pracovala na marketingových pozíciách v spoločnostiach Essity a Omnicom.

Ivana Maršáková rozširuje marketingový tím od novembra na pozíciu brand kampaňovej manažérky a bude sa starať o mediálne kampane mobilnej divízie (telefóny, tablety a príslušenstvo). Skúsenosti získala na rôznych marketingových pozíciách v spoločnostiach Philips, GlaxoSmithKline, Orkla Foods a Rieber & Søn ASA.

Kompletný tím marketingu v Samsungu v tejto chvíli vedie Denisa Arslanianová, ďalej ho tvoria PR manažérka Veronika Schieblová a manažérka pre influencer marketing Linda Ptáčková, ktoré dopĺňajú kampaňové manažérky pre mobilné zariadenia a spotrebnú elektroniku Ivana Maršáková a Anna Volná.

(ts)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne