Prispôsobte preferencie súhlasu

Súbory cookies používame, aby sme vám pomohli efektívne sa pohybovať a vykonávať určité funkcie. Nižšie nájdete podrobné informácie o všetkých súboroch cookies v každej kategórii súhlasu.
Súbory cookies, ktoré sú kategorizované ako „Nevyhnutné“, sú uložené vo vašom prehliadači,
pretože sú nevyhnutné na spustenie základných funkcií stránky. Používame aj cookies tretích strán, ktoré nám pomáhajú analyzovať, ako používate túto webovú stránku, ukladať vaše preferencie a poskytovať obsah a reklamy, ktoré sú pre vás relevantné. Tieto cookies budú uložené vo vašom prehliadači iba s vaším predchádzajúcim súhlasom. Môžete sa rozhodnúť povoliť alebo zakázať niektoré alebo všetky tieto súbory cookies, ale zakázanie niektorých z nich môže ovplyvniť váš zážitok z prehliadania.

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

-1 C
Bratislava
streda, 22. januára 2025

TV Markíza: Televízne noviny majú za sebou úspešný štvrťrok.

Najčítanejšie

TV Markiza-TV Noviny_mini banner_na_titulkuStabilne najsledovanejšou spravodajskou reláciou na slovenskom trhu boli aj v prvom štvrťroku 2013 Televízne noviny.

Hlavnú spravodajskú reláciu televízie Markíza sledovalo za prvé tri mesiace roku 2013 v priemere takmer 900-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahli priemerný rating 14,5 % a trhový podiel 41,2 %.

Štyri tohtoročné vydania Televíznych novín v univerzálnej cieľovej skupine 12+ prekročili hranicu milióna divákov. Túto métu nepokoril žiaden iný program na trhu.

Televízne noviny dlhodobo bodujú v inzertne atraktívnej cieľovej skupine vysokoškolsky vzdelaných divákov 12-54, v prvom kvartáli Markíze zabezpečili priemerný trhový podiel až 50,2 %.

TV Markiza-Televízne_noviny_-_foto

Celý spravodajský blok TV Markíza medzi 19:00 a 20:00 si v strategickej cieľovej skupine 12-54 medziročne vylepšil priemerný rating o 1,8 percentného bodu na 14,1 % a trhový podiel o 3,1 percentného bodu na 39,8 %.

K nárastu v oboch parametroch došlo napriek čoraz náročnejšiemu konkurenčnému prostrediu a rastúcemu počtu staníc na trhu. Konkurenčná televízia Joj si v rovnakom časovom úseku za prvý kvartál 2013 medziročne pohoršila.

„Spravodajstvo TV Markíza dáva dôraz na maximálne pokrytie najdôležitejších udalostí dňa na Slovensku a v zahraničí. Je to kaleidoskop aktuálnych reportáží z politiky, ekonomiky, krimi, sociálnych vecí, zahraničia a mnohých ďalších zaujímavostí. Myslím si, že podobný servis pre divákov v súčasnosti žiadna televízia na Slovensku v takejto informačnej sile nerobí,“ povedal riaditeľ Centra spravodajstva a publicistiky TV Markíza Henrich Krejča. „V tom je naša výhoda a silné postavenie na trhu. Okrem toho si myslím, že máme stále najšikovnejších redaktorov, moderátorov, kameramanov a celý tvorivý tím,“ dodal.

TV Markiza-Televizne noviny - vývoj sledovanosti

Rastúcu kvalitu a sledovanosť Televíznych novín podporila od februára 2013 aj ich vizuálna inovácia. Nová grafika spravodajských relácií zjednotila vizuál spravodajských formátov a dala im celkom novú podobu. Divákovi poskytuje prehľadnejšie členenie programovej štruktúry, jednoduchšie a zrozumiteľnejšie vizuálne prvky a možnosť okamžitej identifikácie obsahu.

PR oddelenie TV Markíza

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.
Predchádzajúci článok
Ďalší článok

Ďalšie články

Aktuálne