17.5 C
Bratislava
streda, 9. októbra 2024

Týždenník 5plus2 má nového šéfredaktora

Najčítanejšie

Petr Škarda z pozície nového šéfredaktora preberá riadenie týždenníka, ktorý má najväčší tlačený náklad v Českej republike.

5plus2  vykazuje najvyšší distribuovaný náklad na trhu týždenníkov, 819 500 kusov/týždenne podľa auditu ABC ČR za obdobie január až jún 2014 Vďaka regionálnej sieti redakcií pod značkou MAFRA má 5plus2 silné a relevantné regionálne spravodajstvo, ktoré doručuje pravidelne každý piatok zadarmo svojim čitateľom.

Novým šéfredaktorom regionálneho týždenníka 5plus2 sa stáva doterajší vedúci krajskej redakcie MF DNES v Hradci Králové Petr Škarda. Jeho predchodca Ján Korbel sa presúva na pozíciu zástupcu šéfredaktora a hlavného editora 5plus2.

Týždenník 5plus2 má nového šéfredaktora - Petr Škarda
nový šéfredaktor 5plus2 – Petr Škarda

Petr Škarda v minulosti pôsobil na pozíciách redaktora, editora a vedúceho redakcie napríklad v Brnenskom denníku Rovnosť alebo v juhomoravských vydaniach regionálneho týždenníka Sedmička. Vo vydavateľstve MAFRA pracoval v posledných troch rokoch.

„Viesť týždenník s najvyšším distribuovaným nákladom v krajine je obrovská výzva. Potvrdzuje sa, že v regionálnej žurnalistike je veľký potenciál, a verím, že s kolegami z regionálnych redakcií vydavateľstva MAFRA posunieme 5plus2 o ďalší kus ďalej. Ešte viac sa zameriame na príbehy, rozhovory, praktické informácie a pozitívne príklady z blízkeho okolia našich čitateľov. Chceme byť zrozumiteľní, priateľskí a zábavní, “ povedal Petr Škarda, ktorý bude ako šéfredaktor riadiť titul prevažne z brnenskej redakcie.

„MAFRA má dlhodobo silné zastúpenie v regiónoch, 5plus2 so 71-mutáciami je vždy tam, kde žijú jeho čitatelia. K 1. júnu tohto roka dokončila MAFRA, as, fúziu s predchádzajúcim vydavateľským subjektom titulu 5plus2, a tak teraz sa môže týždenník i s novým šéfredaktorom plne rozvíjať, „povedal Štefan Košík, predseda predstavenstva MAFRA, a.s.

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne