Vydavateľstvo Ringier Axel Springer Slovakia posilňuje marketingový tím o Juraja Ondrejčíka, ktorý nastupuje na novozriadenú pozíciu Senior CSR Manager. Juraj Ondrejčík preberá zodpovednosť za marketingové aktivity charitatívneho projektu Srdce pre deti denníka Nový Čas ako aj ďalšie aktivity vydavateľa v oblasti spoločenskej zodpovednosti.
Charitatívny projekt Srdce pre deti denníka Nový Čas je rozšírením 30-ročnej najrešpektovanejšej charitatívnej značky v Nemecku Ein Herz für Kinder na Slovensko. Jeho hlavným cieľom je pomáhať zlepšiť životnú situáciu detí s vážnym zdravotným a sociálnym znevýhodnením.
Od roku 2011 je renomovaná Nadácia Pontis garantom nadačného programu a je zárukou odovzdania každého získaného centa a prehľadného použitia pomoci.
Túto funkciu si naďalej zachová, pričom Juraj Ondrejčík bude zodpovedný za implementáciu a rozvoj marketingovej stratégie a za koordináciu aktivít projektu Srdce pre deti.
„Vydavateľstvo sa dlhodobo angažuje v oblasti spoločenskej zodpovednosti a týmto krokom potvrdzuje svoj zámer pokračovať v jej ďalšom rozvoji,“ vysvetľuje marketingová riaditeľka RAS SK a Azet.sk Nikoleta Šlachtová.
Juraj Ondrejčík prichádza z koncernu BOSCH, v ktorom pôsobil na oddelení korporátnej komunikácie. Predtým pracoval v Nadácii Pontis, v ktorej mal na starosti práve projekt Srdce pre deti. Má bohaté skúsenosti aj z médií. V minulosti pracoval aj pre televíziu TA3 ako redaktor spravodajstva a publicistiky.
Spoločnosť Ringier Axel Springer Slovakia, a. s., je najväčší multimediálny vydavateľský dom na Slovensku. Vydáva najčítanejší – bulvárny denník Nový Čas. Vo svojom portfóliu má aj magazíny, knihy, online portály, e-shop a aplikácie pre iPad, iPhone a Android.
Od decembra 2010 vlastní vydavateľstvo Ringier Axel Springer Slovakia 70 %-ný podiel v spoločnosti Azet.sk, ktorá je jednotkou na slovenskom internetovom trhu, vzhľadom k počtu návštev čitateľov.
Sledujte nás aj na Facebooku