16.1 C
Bratislava
štvrtok, 10. októbra 2024

Spoločnosť Pernod Ricard spustila i tento rok promo aktivitu Chivas Venture, ktorá je zameraná na podporu vnímania značky Chivas Regal

Najčítanejšie

Chivas VENTURE je marketingová aktivita značky Chivas Regal, celosvetová súťaž pre start-upy, ale aj rozbehnuté firmy, ktoré prinášajú pozitívne zmeny pre lepšiu budúcnosť.

Súťaž, ktorú možno považovať stále za pomerne novú, priniesla počas svojej krátkej existencie množstvo pozitív. Už v prvých dvoch rokov od jej spustenia startupy akcelerovali a zmenili viac ako 300 000 životov v 40 krajinách sveta, a tieto emócie sú spájané so značkou Chivas Regal.

„Chceme všetkým, ktorí sa rozhodli ísť vo svojom podnikateľskom úsilí správnym smerom, vyjadriť našu podporu. Pretože sme presvedčení, že podnikať poctivo má zmysel – veď aj my v Chivas Regal takýmto spôsobom podnikáme už viac ako dvesto rokov,“ hovorí brand manažér značky Matúš Kollár zo spoločnosti Pernod Ricard Slovakia, ktorá je výhradným distribútorom tejto škótskej whisky pre Slovensko a túto skvelú súťaž vyhlasuje.

Lákadlom pre verejnosť ale i zapojených súťažiacich, okrem finančnej odmeny, sú aj členovia jednotlivých porotcovských tímov či už v lokálnych kolách, alebo v celoslovenských.

V minulom roku bola členkou finálovej poroty celosvetového kola súťaže aj oscarová herečka, filantropka a podnikateľka Halle Berry.

Do národného slovenského kola súťaže Chivas VENTURE 2018 sa môžu záujemcovia prihlásiť od 4. septembra do 29. októbra 2018. Všetky potrebné informácie, sú dostupné na stránke Chivas VENTURE.

Od roku 2014 sa do Chivas VENTURE prihlásilo až 6-tisíc podnikateľov, ktorí svojimi inšpiráciami rozšírili možnosti riešenia celosvetových sociálnych alebo environmentálnych problémov.

Do súťaže sa môžu prihlásiť podnikatelia podnikajúci v rôznych oblastiach, nezáleží ani na tom ako dlho sú v biznise, a ani aký je ich predmet podnikania. Dôležité je len ukázať porote, že si pre svoje podnikanie vybrali ten správny smer.

Víťaz národného slovenského kola súťaže Chivas VENTURE bude vyhlásený na galavečere, ktorý sa bude konať v decembri 2018.

Vyhrať rozprávkovú sumu, ktorá môže pomôcť rozbehnúť, zlepšiť alebo inak podporiť inovatívny podnikateľský nápad, nie je ale také jednoduché.

Z 10-tich najlepších uchádzačov, ktorí sa zúčastnia špeciálnych workshopov si nezávislý globálny poradca vyberie maximálne 5-tich, ktorí následne postúpia do záverečného lokálneho kola.

Porota druhého ročníka slovenského kola súťaže Chivas VENTURE sa skladá zo známych a úspešných slovenských podnikateľov a odborníkov, ktorí dokážu nielen vybrať správneho víťaza druhého slovenského kola Chivas VENTURE, ale tiež poradiť uchádzačom a pomôcť im na neľahkej ceste za úspechom v ich zodpovednom podnikaní.

V tomto roku je súčasťou päťčlenného porotcovského tímu Lukáš Alner – zakladateľ online portálu Zoznam.sk a tvorca projektu diagnose.me, Juraj Porubský – šéfredaktor prestížneho ekonomického magazínu Forbes Slovensko, František Krivda – spoluzakladateľ medzinárodnej platformy sli.do, Kristína Pomothy – spoluorganizátorka najväčšej startupovej súťaže Startup Awards.SK, ktorá je aj spoluautorkou Origameo, ktorý vytvára návrhy pracovných priestorov so zameraním na potreby zamestnancov a tiež je zakladateľkou Collective, ktorý sa venuje inovačným ekosystémom a tvorbe zdravých priestorov pre prácu.

Päticu uzatvára Katarína Klinková – spoluzakladateľka startupu Staffino a zároveň riaditeľka biznis konzultantskej spoločnosti Deal Factory.

V minulom, historicky prvom ročníku, národnej slovenskej časti súťaže Chivas Venture sa stal víťazom start-up SmartHead, on-line platforma, kde sa môžu firmy i jednotlivci deliť o svoje CSR projekty a inšpirovať tým ďalších ľudí.

Projekt, za ktorým stojí sympatická žena Veronika Osvaldová, aj vďaka súťaži Chivas VENTURE nabral medzinárodný potenciál, okrem Slovenska má on-line platforma SmartHead svoj tím už aj v Dánsku a aktuálne získava klientov z USA. No a určite to nezostane len pri týchto dvoch krajinách.

Okrem lákavých cien, ktoré čakajú na víťaza lokálneho slovenského kola súťaže, v podobe mediálnej podpory v magazíne Forbes a účasti na týždennom akcelerátore dostane najlepší projekt možnosť zabojovať až o jeden milión dolárov v rámci Chivas VENTURE FINAL PITCH, ktorý sa bude konať v máji budúceho roka.

„Verím, že aj tento rok sa môžeme tešiť na slovenské projekty, ktoré budú mať šance zamiešať karty na globálnej úrovni projektu Chivas VENTURE. Opakovane sa presviedčame, že na Slovensku vznikajú nápady svetovej úrovne, ktoré si zaslúžia pozornosť,“ dodáva brand manažér značky Matúš Kollár zo spoločnosti Pernod Ricard Slovakia.

V minuloročnom celosvetovom finále si víťazstvo odniesol projekt Siam Organic z Thajska.

Siam Organic je podnikateľský projekt, ktorého hlavným cieľom je riešiť problém chudoby farmárov prostredníctvom inovatívnych ekologických produktov pre udržateľný a zdravší svet. Počas preberania víťaznej ceny sa zakladateľ projektu Peetachai Dejkraisak vyjadril, že financie z výhry im pomôžu zrýchliť vývoj projektu o 3 až 4 roky, čo je naozaj obrovská pomoc, ktorá mu ušetrí množstvo sivých vlasov a bezsenných nocí. > Čítaj viac

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne