Módna kolekcia s prívlastkom „Support Local“ bola vytvorená v spolupráci so štyrmi slovenskými značkami. Je súčasťou veľkej kampane, ktorú spustil Noizz.sk, portál z portfólia vydavateľstva Ringier Axel Springer SK. Touto iniciatívou chce portál poukázať na dôležitosť lokálnych značiek pre spoločnosť, ale aj ekonomiku Slovenska.
Exkluzívna kolekcia pozostáva z miestnych značiek navrhnutých a vyrobených na Slovensku. V ponuke sú dizajnové šiltovky „Čapica“, unikátne tričká „Vulvora“, praktické ľadvinky od „Wakivaky“, ako aj známe ponožky značky „Fusakle“.
Na propagáciu tejto iniciatívy bola vytvorená aj špeciálna stránka s ponukou produktov, na ktorej Noizz propaguje jednotlivé lokálne značky.
Návštevníci, čitatelia a potenciálni zákazníci, si tak môžu všetky tieto produkty jednoducho zakúpiť. Výrobky z tejto exkluzívnej kolekcie sa budú predávať aj na rôznych festivaloch a miestnych trhoch.
Kolekcia sa odprezentuje aj v rámci najväčšieho módneho podujatia na Slovensku Fashion LIVE! 2019. V predaji bude dostupná do konca tohto roka.
Portál Noizz je projekt, ktorý úspešne fungoval na Poľskom trhu od novembra 2015. Vydavateľstvo Ringier Axel Springer SK ho spustilo na Slovensku 9. júna 2016.
Cieľovou skupinou webu Noizz.sk sú čitatelia vo veku millenials, označovaný i ako Generácia Y, alebo Net, t.j. ročník narodenia po roku 1980. Súčasťou ich života sú mobilné technológie a sociálne siete.
Inšpiráciou pre Noizz.sk sú weby, ako BuzzFeed.com, alebo Upworthy.com. Na Slovensku funguje podobný web vydavateľstva Petit Press, Fičí.sk a v Čechách web Expres.cz, vydavateľstva Mafra.
(ts, red)