14.4 C
Bratislava
štvrtok, 10. októbra 2024

Svadba na prvý pohľad aj Oteckovia porazili konkurenčný prime-time seriál Nový život

Najčítanejšie

Úspešná reality šou Svadba na prvý pohľad si vo štvrtok, 20. februára 2020, na obrazovkách televízie Markíza v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 opäť poradila s konkurenčným prime-time seriálom.

Predposledná epizóda Svadby na prvý pohľad dosiahla rating 8,0 % a trhový podiel 22,2 % v cieľovej skupine 12-54, seriál Nový život zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 20,0 % a relácia Zlaté časy na Jednotke RTVS podiel na trhu 9,7 %.

Ďalší zaujímavý vývoj vo vzťahoch dvojíc, ktoré sa vôbec prvý raz stretli na svojej vlastnej svadbe, si nenechalo ujsť celkovo 396-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Post najsledovanejšieho pôvodného seriálu na slovenskom trhu obhájili aj vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách mimoriadne obľúbení Oteckovia.

V cieľovej skupine 12-54 dosiahol seriálový hit rating 8,6 % a trhový podiel 31,3 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší podiel na trhu 14,6 %.

Včerajšiu epizódu Oteckov si vychutnalo celkovo 452-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Najvyššie dve priečky vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti patrili v cieľovej skupine 12-54 večerným spravodajským reláciám Televízne noviny (rating 10,0 %/share 31,2 %) a Počasie (rating 10,0 %/share 30,4 %).

V širšej cieľovej skupine 12+ patrilo štvrtkové prvenstvo Počasiu so 603-tisíc divákmi pri obrazovkách, druhú priečku obsadili Televízne noviny, ktoré si pozrelo 596-tisíc divákov.

Na obrazovkách televízie Doma opäť výrazne zabodoval čoraz populárnejší turecký seriál Moja malá princezná. Prvá epizóda z pravidelnej večernej dvojporcie sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky menších staníc, v cieľovej skupine 12-54 dorovnala doposiaľ najvyšší rating 2,6 % a zaznamenala nadpriemerný trhový podiel 7,1 %.

Skvelý výsledok dosiahla aj nasledujúca časť s ratingom 2,3 % a trhovým podielom 7,8 % v cieľovej skupine 12-54. Obe epizódy pritiahli k obrazovkám takmer 200-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne