20.7 C
Bratislava
štvrtok, 10. októbra 2024

Triumfálny návrat seriálového megahitu Pán profesor s rekordným trhovým podielom

Najčítanejšie

Mimoriadne obľúbený rodinný komediálny seriál Pán profesor sa v pondelok, 6. septembra 2021, vrátil na obrazovky televízie Markíza v plnej sile. Úvodná epizóda 3. série sa v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 stala suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Včerajšia premiérová časť s názvom Výprask dosiahla v tejto cieľovej skupine fantastický rating 11,5 % a v doterajšej histórii seriálu absolútne rekordný trhový podiel 34,7 %.

Konkurenčné programy výrazne zaostali, relácia Inkognito zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 11,9 % a mimoriadna relácia Koronavírus špeciál na Jednotke RTVS iba 2,4 %.

Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom, Gabrielou Marcinkovou a Romanom Luknárom v hlavných úlohách, ktorý dal šancu zažiariť aj množstvu mladých hereckých talentov, pritiahol k obrazovkám celkovo 496-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Silnou jednotkou na trhu bola aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala výborný rating 5,8 % a trhový podiel 25,4 %, pričom v rebríčku sledovanosti predstihla akékoľvek pondelkové programy konkurencie.

V širšej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším programom dňa stala relácia Počasie, ktorú si nenechalo ujsť 570-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 jej patrila druhá priečka s vynikajúcim ratingom 9,3 % a trhovým podielom 31,3 %.

Zabodovali však aj ostatné večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 6,6 % / share 25,6 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 8,6 % / share 26,8 % v CS 12-54).

Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 si pripísal rating 4,9 % a trhový podiel 27,2 %. Konkurenčná šou Bez servítky na TV Joj značne zaostala s podielom na trhu 14,6 % v rámci rovnakej cieľovej skupiny.

Skupina Markíza obsadila aj najvyššie priečky v pondelkovom rebríčku sledovanosti menších staníc. Patrili televízii Doma s kulinárskou reláciou Varte s nami (rating 1,8 % / share 5,5 % v CS 12-54) a druhou večernou epizódou obľúbeného tureckého seriálu Dve tváre Istanbulu (rating 1,6 % / share 6,0 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom s doposiaľ rekordným tohtoročným podielom na trhu celodenne (share 33,0 %) a druhým najvyšším v prime-time 19:00-23:00 (share 36,7 %).

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne