V prvý septembrový utorok si diváci nenechali ujsť pokračovanie nového seriálu Nemocnica v dvoch epizódach za sebou.
Večerný program televízie JOJ jednoznačne uprednostnili pred štartom konkurenčného seriálu z nemocničného prostredia a slovenským futbalovým zápasom vysielaným na verejnoprávnej stanici.
V utorok 7. septembra bola JOJ Group opäť lídrom slovenského trhu v hlavnom vysielacom čase s 10,9 % sledovanosťou a 27,0 % podielom v CS 12+.
Najsledovanejším nespravodajským programom dňa bola včera Nemocnica na JOJke. Viac ako pol milióna divákov si zaplo obidve po sebe idúce premiérové epizódy nového seriálového hitu – siedma časť Nemocnice mala zásah až na 543-tisíc divákov (AvRch v CS 12+) a dosiahla 9,0 % sledovanosť a 19,9 % podiel, ôsma epizóda zaznamenala dosah na 524-tisíc divákov (AvRch v CS 12+) a vyslúžila si 8,6 % sledovanosť a ešte lepší podiel 22,4 %.
Nemocnica tak znova potvrdila svoje prvenstvo na trhu v rámci univerzálneho publika, aj napriek silnej konkurenčnej ponuke včerajšieho večera. Najsilnejšia cieľovka utorkových dielov Nemocnice boli diváčky v komerčne atraktívnom veku od 35 do 44 rokov, u ktorých seriál zaznamenal skvelú 11,8 %, resp. 10,5 % sledovanosť.
Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.
Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group
(ts)