18.7 C
Bratislava
streda, 9. októbra 2024

Očkovacia prémia je stále lídrom sledovanosti. Počas nedele divákov zaujal aj priamy prenos z príchodu pápeža Františka na Slovensko

Najčítanejšie

Žrebovanie očkovacej prémie Byť zdravý je výhra prilákalo v nedeľu 12. septembra k televíznym obrazovkám Jednotky 746.000 divákov pri trhovom podiele 34,1 % v cieľovej skupine 12+. Na webe dosiahla relácia 59.429 pozretí.

Relácia bola opäť najsledovanejším programom dňa. RTVS počas víkendu lákala aj priamym prenosom z príchodu pápeža Františka na Slovensko a diváci si nenechali ujsť ani diskusnú reláciu O 5 minút 12.

RTVS monitoruje v špeciálnom vysielaní celú návštevu Svätého Otca na Slovensku. V nedeľu jeho príchod sledovalo na Jednotke 243.000 divákov pri trhovom podiele 19,5 % v cieľovej skupine 12+. Na webe dosiahol prenos 11.608 pozretí.

V nedeľu večer odvysielala Jednotka aj exkluzívny rozhovor s kardinálom Jozefom Tomkom, ktorý si nenechalo ujsť 327.000 divákov pri trhovom podiele 16 %. Všetky spomínané relácie boli v danom čase jednotkou v sledovanosti.

V nedeľu sa záujmu divákov tešila aj diskusná relácia O 5 minút 12 na Jednotke, ktorú sledovalo 197.000 divákov pri trhovom podiele 19.1 % v cieľovej skupine 12+ a v danom čase bola taktiež najsledovanejšou televíznou reláciou.

Záujmu divákov sa tešili aj obľúbené zábavné relácie. V piatok si druhú časť 10. série súťažno-zábavnej šou Milujem Slovensko nenechalo ujsť 343.000 divákov pri trhovom podiele 18,2 % v cieľovej skupine 12+.

V sobotu lákala Jednotka divákov šou Záhady tela, ktorú sledovalo 229.000 divákov pri trhovom podiele 11,8 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Po letnej prestávke nasledovala premiérová časť satirického seriálu Pumpa, ktorú si pozrelo 191.000 divákov pri trhovom podiele 10,2 % a talkšou Petra Marcina Neskoro večer si nenechalo ujsť 205.000 divákov pri trhovom podiele 14,4 % v cieľovej skupine 12+.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne