Diváci v utorok aj vo sviatočnú stredu uprednostnili večerný program televízie JOJ pred konkurenčnou ponukou. JOJ Group bola v stredu trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase s výbornou 12,1 % sledovanosťou a 28,5 % podielom v CS 12+.
TOP nespravodajským programom utorka 14. septembra bola Nemocnica na JOJke, ktorú si pozrelo 461-tisíc divákov. Seriál dosiahol výbornú 10,0 % sledovanosť a 22,3 % podiel, pričom mala dosah až na 601-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Seriálový hit znova potvrdil svoje prvenstvo na trhu v oboch relevantných cieľových skupinách. Najpočetnejšou cieľovkou boli diváčky vo veku od 45 do 54 rokov, u ktorých seriál zaznamenal skvelú sledovanosť 12,6 % a 23,6 % podiel na trhu.
V stredu večer si najviac divákov nenechalo ujsť tretiu premiérovú epizódu najsledovanejšej show Česko Slovensko má talent, ktorá mala dosah konkrétne až na 767-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Talent v stredu dosiahol 9,2 % sledovanosť a 21,5 % trhový podiel v rámci univerzálneho publika. Diváčky v CS 45-54 zaznamenali až 12,9 % sledovanosť a 24,2 % podiel. Show bola trhovým lídrom vo všetkých relevantných cieľových skupinách.
Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.
© 2004 – 2021 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group JOJ Group
(ts)