Flema Media Awards, súťaž, ktorá oceňuje inovátorský a kreatívny prístup v mediálnom plánovaní, vyhlásila tohtoročný shortlist. Z 55 prihlásených kampaní postúpilo do užšieho výberu 23 kampaní v 11 kategóriách.
Prihlásené práce hodnotila odborná porota, zložená z 81 odborníkov v oblasti mediálneho plánovania a marketingovej komunikácie z radov zadávateľov, médií a reklamných aj mediálnych agentúr. Víťaza vyberie odborná porota na svojom stretnutí 22. októbra. Vyhlásenie výsledkov súťaže prebehne októbri.
Najviac kampaní na shortliste majú agentúry TRIAD Advertising (5) a WAVEMAKER Slovakia (4). Zo zadávateľov sa najviac darilo plzeňskému Prazdroju (6).
Súťaží sa v 14 kategóriách: v piatich kategóriách podľa media typu (najlepšie využitie TV, tlače, OOH, rádia a digitálnych médií), v dvoch prierezových (Najlepšia veľká kampaň a Najlepšia malá kampaň), v šiestich kategóriách Media & Insight (najlepšie využitie dát, engagement , influencera, multiscreeningu, real-time marketingu a najlepšie lokálne exekúcie globálne kampane) a jednej špeciálnej kategórii – Najodvážnejší počin. Tá ocení autorov a zadávateľov, ktorí prejavili odvahu a odhodlali sa vo svojej marketingovej komunikácii k riskantným riešeniam.
Aj tento rok FLEMA vyhlási ocenenie Inovatívny autor, Inovatívny zadávateľ a Grand Prix za absolútne najlepšie hodnotenú kampaň.
„Podľa hodnotenia porotcov boli tento rok prihlásené práce veľmi kvalitné. Sme radi, že v Čechách aj na Slovensku je taká konkurencia, že aj v komplikovanej dobe majú agentúry a zadávatelia ambície a dobré nápady, a tešíme sa na vášnivé diskusie porotcov pri výbere víťazov, “ povedal Hynek Cimoradský, managing partner usporiadateľskej spoločnosti FLEMEDIA.
FLEMA je usporiadaná spoločnosťou FLEMEDIA za podpory společnosti BigMedia, Hypercube, Nielsen Admosphere a GolfDigest. Mediálnym partnerom je Mediaguru.cz.
Všetky práce zaradené na shortlist nájdete > tu
Shortlist FLEMA Media Awards 2021 podľa kategórií: | |||
Název kampaně | Autor | Zadavatel | Země |
Nejlepší využití OOH | |||
Radegast – Každá kapka má smysl | WAVEMAKER Czech | Plzeňský Prazdroj | CZ |
Nejlepší využití tisku | |||
Svoboda zvířat – Okoukáno v cirkusu | Publicis Groupe | Svoboda zvířat Plzeň | CZ |
Nejlepší využití TV | |||
Komerční banka – Cesty z dluhů | PHD, FUSE | Komerční banka | CZ |
Markíza – Odpiseme ti | MADE BY VACULIK | Nadácia TV Markíza | SK |
Slovenská sporiteľňa – Spolu pre Slovensko | WAVEMAKER Slovakia Promea Communication |
Slovenská sporiteľňa | SK |
Nejlepší využití digitálních médií | |||
ENTER – Pridajte sa k digitálnej generácii Slovenska | Wavemaker Slovakia MUW/SAATCHI & SAATCHI |
Slovak Telekom | SK |
Guseppe – O level vyšší pizza! | OMD Czech, FUSE | Dr. Oetker | CZ |
Pilsner Urquell – Někdy i detail může být velká věc | TRIAD Advertising | Plzeňský Prazdroj | CZ-SK |
Nejlepší využití influencera | |||
Slovnaft – Let’s Play | dotcom.sk | Slovnaft | SK |
Tatra Banka – Prva digitálna osobnosť na Slovensku – Bejby Blue | THIS IS LOCCO | Tatra Banka | SK |
TIGER BATTLES 2020 | Friendly | Maspex Czech | CZ-SK |
Nejlepší využití engagementu | |||
Gambrinus – Výkopná 2020 | TRIAD Advertising | Plzeňský Prazdroj | CZ |
Radegast – Ratarova hořká cesta | Boomerang Communication | Plzeňský Prazdroj | CZ |
Slovnaft – Let’s Play | dotcom.sk | Slovnaft | SK |
Zlatý Bažant – Hit z roku 73 | Dentsu Slovakia MADE BY VACULIK |
Heineken Slovensko | SK |
Nejlepší využití dat | |||
Slovenská sporiteľňa – Aj ľudia ako Vy investujú | WAVEMAKER Slovakia Screenstein |
Slovenská sporiteľňa | SK |
Nejlepší využití real-time marketingu | |||
Big Shock! na Dakaru 2021 | Publicis Groupe | Big Shock | CZ |
Sazkabet – první skutečně dynamická digitální OOH reklama v ČR | MetroZoom Isobar Czech Republic |
Sazka | CZ |
Nejlepší malá kampaň | |||
Pilsner Urquell – Někdy i detail může být velká věc | TRIAD Advertising | Plzeňský Prazdroj | CZ-SK |
Telekom – Nekonečne ďakujeme zdravotníkom | Wavemaker Slovakia MUW/SAATCHI & SAATCHI |
Slovak Telekom | SK |
Nejlepší velká kampaň | |||
Gambrinus – Výkopná 2020 | TRIAD Advertising | Plzeňský Prazdroj | CZ |
IKEA – Za bezpečný domov | TRIAD Advertising | IKEA Česká republika | CZ-SK |
Nejodvážnější počin | |||
IKEA Za bezpečný domov | TRIAD Advertising | IKEA Česká republika | CZ-SK |
(ts)