20.7 C
Bratislava
štvrtok, 10. októbra 2024

Česko Slovensko má talent v sobotu vyhralo divácky záujem

Najčítanejšie

Najsledovanejšiu show televízie JOJ si diváci nenechali ujsť ani túto sobotu, Česko Slovensko má talent bolo lídrom slovenského trhu v oboch relevantných cieľových skupinách. TOP nespravodajským programom týždňa z ponuky komerčných televízií bola jednoznačne Nemocnica na TV JOJ.

Televízia JOJ odvysielala v sobotu 18. septembra už štvrtú premiérovú epizódu jesennej ťažiskovej show Česko Slovensko má talent, ktorou zasiahla až 675-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Show v sobotu v rámci univerzálneho publika dosiahla 8,3 % sledovanosť a 19,6 % podiel, pričom bola trhovou jednotkou aj v mladšej časti publika.

Najpočetnejšou cieľovou skupinou sobotnej epizódy Talentu boli muži v produktívnom veku 35 až 44 rokov s 9,9 % sledovanosťou a podielom 24,4 %.

Talent v sobotu oslovil aj mužov v CS 45-54 (7,9 % Rtg) a mladšie ženy v CS 25-34 (8,6 % Rtg), pričom tieto mladšie diváčky láka show k obrazovkám viac ako počas sobôt mimo sezóny Talentu.

Zo súboja hlavných spravodajských relácií v sobotu zvíťazili Noviny TV JOJ so 450-tisíc divákmi, sledovanosťou 9,7 % a podielom 25,3 %.

V rebríčku TOP nespravodajských programov uplynulého týždňa z ponuky komerčných televízií bezkonkurenčne obsadil prvé miesto seriálový hit slovenských divákov – Nemocnica, ktorú si vo štvrtok na JOJke nenechalo ujsť až 525-tisíc divákov, seriál tak dosiahol 11,4 % sledovanosť a 26,2 podiel na trhu.

Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.

© 2004 – 2021 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne