14.4 C
Bratislava
štvrtok, 10. októbra 2024

Utajený šéf prevalcoval novú šou konkurencie a suverénne zvíťazil

Najčítanejšie

Obľúbená reality šou Utajený šéf v stredu, 22. septembra 2021, nedala konkurencii najmenšiu šancu a v oboch hlavných cieľových skupinách sa na obrazovkách televízie Markíza stala jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahol Utajený šéf výborný rating 8,5 % a nadpriemerný trhový podiel 27,3 %. Originálna šou si obzvlášť získala mladé diváčky vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase jej vysielania zabezpečili trhový podiel až 39,9 %.

Utajený šéf si bez problémov poradil aj s novou konkurenčnou šou Dom snov na TV Joj, ktorá v rovnakej cieľovej skupine zaznamenala výrazne nižší podiel na trhu 15,0 %. Detektívny film Vraždy v Lisieux získal na Jednotke RTVS trhový podiel 8,6 %.

Na to, ako si šéf spoločnosti Tatry Mountain Resorts a jeden z najbohatších Slovákov Igor Rattaj počínal v koži radového brigádnika Samuela, bolo zvedavých celkovo 403-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Utajený šéf však mal v čase vysielania dosah až na 679-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Excelovala aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala skvelý rating 5,3 % a v rámci aktuálneho ročníka absolútne rekordný trhový podiel 28,9 %.

Celkovo najviac divákov si v stredu v oboch hlavných cieľových skupinách pozrelo večernú reláciu Počasie (rating 8,7 % / share 28,5 % v CS 12-54), pri obrazovkách Markízy ich v tom čase bolo dovedna 540-tisíc (CS 12+).

Zabodovala však aj hlavná spravodajská relácia Televízne noviny (rating 8,0 % / share 27,8 % v CS 12-54), ktorá sa umiestnila na tretej priečke v stredajšom rebríčku sledovanosti. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 503-tisíc divákov (CS 12+).

Podvečerné vysielanie aj v stredu ovládol rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol v rámci aktuálnej série druhý najvyšší rating 6,1 % a nadpriemerný trhový podiel 27,9 %. Konkurenčná šou Bez servítky na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostala s podielom na trhu 15,2 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,0 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 33,5 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne