Prispôsobte preferencie súhlasu

Súbory cookies používame, aby sme vám pomohli efektívne sa pohybovať a vykonávať určité funkcie. Nižšie nájdete podrobné informácie o všetkých súboroch cookies v každej kategórii súhlasu.
Súbory cookies, ktoré sú kategorizované ako „Nevyhnutné“, sú uložené vo vašom prehliadači,
pretože sú nevyhnutné na spustenie základných funkcií stránky. Používame aj cookies tretích strán, ktoré nám pomáhajú analyzovať, ako používate túto webovú stránku, ukladať vaše preferencie a poskytovať obsah a reklamy, ktoré sú pre vás relevantné. Tieto cookies budú uložené vo vašom prehliadači iba s vaším predchádzajúcim súhlasom. Môžete sa rozhodnúť povoliť alebo zakázať niektoré alebo všetky tieto súbory cookies, ale zakázanie niektorých z nich môže ovplyvniť váš zážitok z prehliadania.

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

2.8 C
Bratislava
piatok, 10. januára 2025

Strhujúci seriál Klamstvo najsledovanejším programom dňa, zabodovala aj podvečerná Mama na prenájom

Najčítanejšie

Výnimočný dramatický seriál Klamstvo si aj v pondelok, 27. marca 2023, pripísal na konto ďalšie víťazstvo a v hlavnej, komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa na obrazovkách televízie Markíza stal celkovo najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Podvečer už tradične zabodoval rodinný seriálový hit Mama na prenájom.

Jednoznačnou prvou diváckou voľbou sa v pondelok večer stala šiesta premiérová epizóda dramatického seriálu Klamstvo. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala skvelý rating 7,1 % a trhový podiel 23,9 %. Konkurenčný seriál Hranica na TV Joj výrazne zaostal s podielom na trhu iba 15,7 % v rovnakej cieľovej skupine.

Bravúrne herecké výkony Tomáša Maštalíra a Moniky Horváthovej pritiahli k obrazovkám celkovo 428-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania seriál zasiahol až 530-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Podvečerný rodinný seriálový hit Mama na prenájom aj v pondelok potvrdil svoj status dôležitého piliera programovej štruktúry TV Markíza v access-prime. Včerajšia epizóda dosiahla v cieľovej skupine 12-54 výborný rating 6,5 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 27,2 %. V rebríčku sledovanosti tak predbehla nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Hranica na TV Joj.

Mamu na prenájom si v úvode tohto týždňa vychutnalo skvelých 386-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosah mala až na 480-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Divácky najúspešnejšími spravodajskými programami na trhu sa v cieľovej skupine 12-54 stali večerné relácie TV Markíza – Televízne noviny (rating 7,0 %/share 25,8 % v CS 12-54) a Počasie (rating 6,0 %/share 21,1 % v CS 12-54).

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa hlavná spravodajská relácia trhového lídra stala dokonca najsledovanejším programom dňa, keď si ju nenechalo ujsť 460-tisíc divákov, pričom zasiahla dokonca až 763-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 433-tisíc divákom.

Zabodovala tiež dlhoročne najúspešnejšia ranná relácia na trhu Teleráno, včerajšie vydanie zaznamenalo v cieľovej skupine 12-54 vynikajúci podiel na trhu 27,8 %. Ranné Noviny z ponuky TV Joj si zvolilo len 10,1 % z divákov pri obrazovkách.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,2 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 29,7 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne