19.7 C
Bratislava
utorok, 8. októbra 2024

Reťazec Lidl má na Slovensku aktuálne 165 predajní. Dnes otvoril novú v bratislavskej Rači

Najčítanejšie

Vo štvrtok 3. októbra otvoril Lidl svoju 165 kamennú predajňu na Slovensku. Nachádza sa na Púchovskej ulici v bratislavskej Rači.

„Stavebné práce sme začali v januári tohto roka. Po 9 mesiacoch pred vami stojí moderná predajňa Lidl s rozlohou predajnej plochy 1 415 štvorcových metrov. Predajňu sme zriadili v najvyššom technologickom štandarde, aby sme zabezpečili príjemné nakupovanie a zároveň boli čo najudržateľnejší,“ povedal pri príležitosti otvorenia novej predajne Pavel Trna z oddelenia expanzie Lidl Slovenská republika a doplnil: „Chcem sa poďakovať mestskej časti Rača, pretože bez ich ústretového prístupu by sa nám nepodarilo predajňu zrealizovať v tak krátkej dobe.“

Pri príležitosti otvorenia novej predajne Lidl tradične podporuje žiakov blízkych základných škôl. Tentokrát sa budú tešiť dve školy, a to Základná škola Plickova 9 a Základná škola Tbiliská 4 v Bratislave. Výšku podpory v rámci projektu Váš nákup = Veľká pomoc môžu ovplyvniť priamo zákazníci – v prvý deň otvorenia predajne venuje diskont 1 € na nákup športových pomôcok pre školy za každý nákup v hodnote aspoň 10 €.

V novej predajni pracuje 25 zamestnancov. Ročne reťazec vytvára v priemere stovky nových pracovných miest po celom Slovensku. Lidl v 165 predajniach, 3 logistických centrách a centrále v Bratislave zamestnáva viac ako 6 600 ľudí. Za uplynulé tri roky diskont investoval do zvýšenia miezd a odmien takmer 35 miliónov eur.

Pre zamestnanecké benefity len v tomto roku vyčlenil približne päť miliónov eur, pričom hodnota benefitov na jedného zamestnanca dosahuje takmer 800 eur. Aj vďaka tomu je reťazec už päťnásobným najzamestnávateľom podľa hlasovania verejnosti a osemnásobným držiteľom ocenenia Top Employer.

V predchádzajúcom roku otvoril Lidl štyri nové predajne – v Michalovciach, Pezinku, Martine a na bratislavských Zlatých pieskoch. V roku 2024 ide o druhú novootvorenú predajňu, pričom prvú otvoril v Považskej Bystrici. V blízkej budúcnosti pribudnú v portfóliu Lidla predajne v Rimavskej Sobote a Starej Turej. Svoju sieť plánuje ďalej rozširovať a zaujíma sa aj o nové lokality v menších mestách od 2 000 obyvateľov.

Predajňa na Púchovskej ulici má predajnú plochu o rozlohe viac ako 1 400 m2. Keďže Lidlu skutočne záleží na ochrane životného prostredia, využíva aj v tejto predajni výlučne LED technológie pri osvetlení a elektronické cenovky, ktorých výhodou je úspora papiera a jednoduchšie používanie pre personál.

Predajňa je vybavená aj nabíjacou stanicou pre elektromobily. Samozrejmosťou je vlastná pekáreň, vďaka ktorej sa môžu zákazníci tešiť na čerstvé pečivo počas celého dňa. Pre zákazníkov sú taktiež k dispozícii dva automaty na zálohovanie vratných obalov.

nová predajňa Lidl na Púchovskej ulici v Rači, 3.10.2024 (autor foto: Marián Luha, Račiansky Večerník)

Vo všetkých predajniach Lidl, vrátane tejto, sa zákazníci môžu zapojiť do viacerých ďalších spoločensky zodpovedných aktivít a podporiť tak dobrú vec. Majú na výber, či si nechajú záloh vyplatiť, alebo ho prostredníctvom automatov venujú organizácii Upracme Slovensko a pomôžu tak vyčistiť slovenskú prírodu.

Za každú predanú fľašu minerálnej vody Saguaro venuje diskont jeden cent na kúpu a výsadbu stromčekov v Tatrách, za každé predané balenie plienok zase putuje 10 centov na pomoc vážne chorým deťom vo veku do dovŕšených 4 rokov v rámci iniciatívy Od začiatku v dobrých rukách. Zákazníci môžu pomôcť vyčistiť slovenské rieky a vodné nádrže od plastov aj v rámci projektu Nenechajme to plávať.

Lidl organizuje najväčšiu potravinovú zbierku na Slovensku – Podeľ sa a pomôž, ktorá doteraz priniesla núdznym potraviny v hodnote viac ako 2 200 000 €. Potravinovú podporu z tejto predajne bude ďalej distribuovať občianske združenie MAKO SK.

„Sme nesmierne vďační, že si spoločnosť Lidl vybrala za partnera práve naše združenie. Naša spolupráca dokazuje, že spoločnosti Lidl nezáleží len na veľkosti organizácie a na „mega“ marketingu, ale naše prepojenie je najmä ku prospechu rodín, ktorým pomáhame. O to viac nás teší, že sa spolupráca rozrástla o ďalšie miesto, kedy vďaka dobrým ľuďom a ich zapojeniu sa do darovania potravín, budeme schopní pomáhať o mnoho viac,” hovorí Petr Ostružiar z občianskeho združenia MAKO SK.

Lidl sa na základe hlasovania verejnosti už jedenásťkrát po sebe tešil z ocenenia Obchodník roka. Za svoj internetový obchod www.lidl-shop.sk opakovane získal ocenenia v súťaži ShopRoku.

(ts)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne