22.4 C
Bratislava
utorok, 8. októbra 2024

Jednotka Slovenskej televízie a rozhlasu bola počas víkendu lídrom na trhu v hlavnom vysielacom čase

Najčítanejšie

Jesenná programová ponuka Jednotky potvrdila počas uplynulého víkendu svoje vedúce postavenie v tejto sezóne. Jednotka sa stala od piatka až do nedele v hlavnom vysielacom čase lídrom slovenského televízneho trhu.

Piatkovým večerom divákov sprevádzala súťažno-vedomostná šou Čo ja viem, ktorá sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Rovnako sobotňajšie zábavné formáty obsadili prvú priečku.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa stala súťažno-zábavná relácia Záhady tela a diváckemu záujmu sa následne tešila aj talkšou Petra Marcina Neskoro večer. Vynikajúce výsledky sledovanosti dosiahla v nedeľu večer šou Pečie celé Slovensko, ktorá sa stala jednotkou na trhu a zároveň najsledovanejším programom celého dňa.

V súvislosti s Oslavami 80. výročia Karpatsko-duklianskej operácie si tento výnimočný míľnik slovenských dejín si vo vysielaní pripomenula aj Slovenská televízia.

Divácky mimoriadne obľúbená súťažno-vedomostná šou Čo ja viem sa počas minulého piatka opätovne stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Relácia si stabilne udržiava túto pozíciu od svojho spustenia začiatkom septembra. Ide pritom už o jej 11. sériu.

Posledný piatok si získala 351.000 divákov pri trhovom podiele 20,4 % v univerzálnej cieľovej skupine. Diváci si následne pozreli aj premiérovú epizódu cestopisnej relácie Cestou necestou, ktorú videlo 165.000 divákov pri trhovom podiele 12,6 % v cieľovej skupine 12+.

Z podvečernej programovej ponuky si diváci Jednotky vybrali vedomostnú súťaž Duel, ktorú sledovalo 264.000 divákov pri trhovom podiele 19,4 % v univerzálnej cieľovej skupine. Diváci Dvojky si neskôr večer vychutnali aj talkšou Trochu inak s Adelou, ktorú videlo 69.000 divákov pri trhovom podiele 5,3 % v cieľovej skupine 12+.

V sobotu bola Jednotka trhovým lídrom počas celého večera až do polnoci. Divákov si získala premiérovými epizódami svojich zábavných formátov. Súťažno-zábavnú šou Záhady tela si nenechalo ujsť 358.000 divákov pri trhovom podiele 20,6 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Za ňou nasledovala talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorá oslovila 279.000 divákov pri trhovom podiele 19,7 % v cieľovej skupine 12+. Sledovaná bola aj nočná repríza relácie Hit roka, ktorú videlo 110.000 divákov pri trhovom podiele 14,1 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Vynikajúce výsledky sledovanosti dosiahla v nedeľu večer šou Pečie celé Slovensko, ktorá sa stala jednotkou na trhu a zároveň najsledovanejším programom celého dňa. Druhú epizódu novej série si vychutnalo 482.000 divákov pri trhovom podiele 24,8 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Jednotka obsadila vedúcu pozíciu na trhu aj počas nedeľného popoludnia. Pri príležitosti Osláv 80. výročia Karpatsko-duklianskej operácie priniesla Jednotka a spravodajská :24 napoludnie špeciálne vydanie politickej diskusnej relácie O 5 minút 12 s exkluzívnym hosťom, premiérom Slovenskej republiky, Robertom Ficom. Reláciu si pozrelo spolu 290.000 divákov.

Na Jednotke ju sledovalo 223.000 divákov pri trhovom podiele 19,9 % v cieľovej skupine 12+. Na spravodajskom okruhu :24 ju videlo ďalších 67.000 divákov pri trhovom podiele 6 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Nasledoval priamy prenos z Osláv 80. výročia Karpatsko-duklianskej operácie, ktoré sa konali pri Dukelskom pamätníku. Naživo ich sledovalo na Jednotke a spravodajskom okruhu :24 spolu 220.000 divákov.

Na Jednotke prenos videlo 188.000 divákov pri trhovom podiele 17,6 % v univerzálnej cieľovej skupine. Vysielanie na spravodajskej 24-ke oslovilo ďalších 32.000 divákov pri trhovom podiele 3 % v cieľovej skupine 12+.

Divácky záujem vzbudil aj vojnový film z bojov o Dukliansky priesmyk s názvom Práče, ktorý si v poobedňajších hodinách získal 172.000 divákov pri trhovom podiele
14,6 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne