22.3 C
Bratislava
nedeľa, 8. septembra 2024

RUBRIKA

Reťazce

IKEA v septembri pokračuje v znižovaní cien a zameria sa na spánok

IKEA pri príležitosti začiatku svojho nového finančného roka oznamuje ďalšie znižovanie cien. Od 4. septembra znižuje ceny ďalších viac ako 1100 výrobkov, a to...

KFC si v novej reklame uťahuje z trendu RAW Vegan

Úsmevný spôsob komunikácie, ktorú zvolila sieť rýchleho občerstvenia KFC, na promo pre svoj nový burger s názvom „The Dirty Louisiana“ je v podstate akýmsi...

IKEA expanduje na celé Slovensko, spúšťa online predaj

Spoločnosť IKEA aj na Slovensku týmto krokom spúšťa predaj svojich výrobkov a bytového zariadenia prostredníctvom nového predajného kanála. „Víziou IKEA je vytvárať lepší každodenný život...

Lidl otvoril novú modernú predajňu. Disponuje aj nabíjačkami na elektromobily a e-bicykle

Spoločnosť Lidl otvorila v pondelok 6. februára v Spišskej Novej Vsi svoju 127. predajňu na Slovensku. Priamo v Spišskej Novej Vsi je to už...

Tesco zaradí do predaja „škaredé“ ovocie a zeleninu pod značkou Perfectly Imperfect

V rámci kampane Perfectly Imperfect zaradí spoločnosť Tesco v strednej Európe, vrátane Slovenska do predaja ovocie a zeleninu, ktorá síce spĺňa štandardy kvality, ale...

Yeme namiesto klubovej karty zaviedli Supertašky

Obchodné reťazce často budujú svoju zákaznícku sieť formou klubovej karty, tzv. karty lojality za ktorú pri nákupe zákazník môže čerpať nejaký bonus. Potraviny Yeme...

Koncept potravín Yeme otvorí ďalšiu predajňu

Yeme otvorí svoju druhú predajňu v Bratislave. K predajni na Tomášikovej pribudne v marci 2017 menšia predajňa na Búdkovej ceste pri Horskom parku. Klientelu hypermarketu...

Santa Clara sa stala tvárou tohtoročnej vianočnej kampane Lidl, namiesto tradičného Santa Clausa (aktualizované)

„Toto je pre všetky ženy, ktoré robia naše Vianoce šťastnými. Každý jeden rok. Buďte na seba hrdé – My na vás sme,“ vyzýva v...

Starbucks otvoril na Slovensku svoju tretiu kaviareň

V piatok 18. novembra otvorila značka Starbucks svoju tretiu kaviareň na Slovensku, v nákupnom centre Avion v Bratislave. Značka Starbucks sa postupne stala celosvetovým...

Vianočné vzory na pohároch Starbucks si navrhli sami zákazníci

Tento rok sa svetoznáma kaviarenská spoločnosť Starbucks rozhodla motívy na vianočné poháre získať priamo od zákazníkov. Výsledkom je trinásť originálnych pohárov, v ktorých si...

McDonald´s ukázal prevádzku prostredníctvom nového virtuálneho 360-stupňového webu

Prostredníctvom virtuálnej prehliadky na novej internetovej stránke www.mcdonalds360.sk chce McDonald´s od 8.novembra pozvať svojich zákazníkov do svojej reštaurácie a kaviarne McCafé. Súčasťou stránky sú...

Aktuálne